Kvällsfunderingar

Jag hade ingen lust att sova själv natten till igår.. så jag tog mina sängkläder och flyttade in till Moas säng. Ingen av oss var särskilt trötta så det blev en massa filosoferande. Speciellt om det här med att ha ett förhållande. Båda har varit singlar väldigt länge..  och hur vi än vred å vände på saker så kom vi fram till att singellivet nog är det bästa. Speciellt när man bor ihop med en vän så man slipper vara ensam.
:)

Efter att ha varit på gymmet och blivit irriterad för att det var för mycket folk blev det bowling med J. och Moa igår. Moa öppnade starkt med en strike och en 9/ men sen gick det utför. :P  Jag och J kom till slut på exakt samma poäng, och tur var nog det. Båda är tävlingsmänniskor.. å jag tänker verkligen inte förlora! :P
Sen skyndade vi oss hem för att se Ullared som började sändas här i Norge igår. Moa som aldrig varit där var helt fashinerad! :)  Satt med hakan nede i golvet hela programmet.
Jag passade på att laga matlådor och göra en blåbärspaj som jag längtat efter så länge! Mmmm vad gott det var!

Dax att snygga till sig och dra på jobb!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej!

Bra att du tränar lite eftersom vi ju tidigare pratat om Kal å Ada och detta hittade jag på deras hemsida:

Laget räknas som den division som är den högsta som någon spelare någonsin spelat i.

Hmm, hur gör vi då med Tina :-) Redan div I känns ju som i mesta laget med tanke på den kondition och fysik jag besitter just nu...

2010-01-20 @ 22:10:45
Postat av: Petra

Haha! Gud vad hemskt. Sorry Tina, du får inte vara med! :) Du kan få vara coach eller nått!

2010-01-20 @ 23:21:41
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

Ojdå.... ja det känns lite övermäktigt om man ska spela så högt. :-\ hehe

Tinis får som sagt coacha :-P

2010-01-21 @ 11:01:48
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Tina

Meeeen va faaaan!!!! Tycker det här är diskriminering på hög nivå... Ni tror väl inte på fullaste allvar att jag skulle åka till kal å ada för att stå brevid plan.... No NO NO!!! :=)

Det blir till att kämpa mer o hårdare såfall;)

När är kal å ada?

2010-01-21 @ 17:12:24
Postat av: Petra

haha! Det ser ut som att jag måste börja gå på volleybollträningar :)

2010-01-21 @ 17:44:40
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0