tiden går fort

Dagarna flyger fram och jag har glömt att uppdatera. Inte för att det händer så mycket men. 

Jobbar, tränar och sover. Nyårsafton var jätterolig på alla sätt. Har aldrig haft så kul på pikant nån gång! Träffade massa nytt folk!

Förra helgen var det pokerkväll hos Camilla. Jättetrevligt även om jag åkte ut tidigt! Måste absolut bli fler gånger..det var länge sen nu vi hade pokerkvällar med Strandlund å co :)

Den här veckan har jag självklart blivit förkyld. Skulle träffa Malin å bebis idag.. men vill inte smitta den stackarn, så vi fick skjuta upp det, IGEN! Kan säga att förkylningen beror på att jag sovit i världens kallaste sovrum. Där det blåser från fönstret. :)  Men nu har jag fått flytta in me Moa i hennes säng. Så nu är det varmt å mysigt.. eller ja, lite varmare iaf!

-24 när jag skulle till jobbet idag. Det är verkligen jättekul att stå ute när det är så kallt! Hoppas på att få lite värme ikväll... :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha bra teori men jag har inte spytt:p

2010-01-10 @ 17:35:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Men Peeetra!! Nu var det länge sedan du updaterade! ;-)

Hoppas semstern går igenom, men det borde juinte vara ngr problems. De kanske till och med bjuder på lite extra eftersom du tar i september!!? ;-) haha

2010-01-17 @ 21:44:28
Postat av: cissi

hmm, mitt namn försvann?!

2010-01-17 @ 21:44:55
Postat av: MangeLii

Ja riktigt skoj ska det bli!!



Ja man känner sig inte direkt 14 längre.. Men det är väl som det ska vara antar jag :) Bara o försöka hänga med i svängarna..

2010-01-18 @ 10:37:29
URL: http://mangelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0