True Blood

Har sett klart säsong 1 och 2 av True Blood nu på nån vecka. Jag kan inte bestämma om den är bra eller dålig. Jag gillar egentligen inte onaturliga saker i filmer och serier. Det blev lite för mycket sånt i andra säsongen.. Men men, kunde ändå inte låta bli att se dom, så dom var nog bra ändå. :)
Har iallafall drömt om vampyrer mer än en gång under tiden. Haha. Usch!

Det har hänt en hel del i helgen.. som verkligen fått mig att inse vad jag vill och inte vill. Men jag kan tyvärr inte skriva om det här. Sorry. :)
Förutom det har jag jobbat jobbat jobbat. Har inte blivit nå träna alls i helgen. Men så tränade jag igår och hade plötsligt blivit mycket starkare :) Kändes skitbra! Å idag har jag träningsvärk i hela kroppen.. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0