Kan inte sova

Så jag kan väl skriva och visa att jag lever kanske.
Ska upp och köra Sofia och Geir till flyget imorgon tidigt tidigt.. sen blir jag ensam i lägenheten 2 veckor!
Känns både skönt och väldigt konstigt! Jag som är sällskapsmänniska nr 1. Men.. som jag brukar säga till mina vänner.. Det är bra att lära sig vara ensam!

Humöret har gått lite upp och ner den senaste veckan.. Regnet och kylan börjar bli riktigt irriterande! Speciellt när alla där hemma klagar över värmen. Ja stackars er att det är 33 grader. Här var det 9 imorse.
Funderade på att ta en spontan resa hem i helgen.. kanske spela Open.. men det kostar massa pengar.. Så får väl vänta till i augusti. Kanske..

Har haft bästa slappardagen idag. Eller ja.. slappa och slappa. Jag har inte jobbat och inte stressat iallafall! :) Men jag har styrketränat på fm och spelat beach på kvällen. Så jag jag läst ut min bok, hälsat på bästa barnen och gjort lite småärenden.

Ledig imorgon med.. så jag tror att jag ska träna beach både 11.30 med Synnöve och sen 18 med brassetränaren. Måste ju öka nu.. ska spela turnering om två veckor!! :)  Det är iallafall 2 av norges bästa lag med.. så kanske inte så troligt att man vinner. Men kanske en match iaf?! :)

Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0