Kul kul

Igår jobbade jag 5-18..  Helt slut var jag. Känner att förkylningen ligger och smyger. Uppsvällda körtlar och frossa. Skulle egentligen tränat.. och behöver ju verkligen träningen innan turneringen i helgen. Men det var nog smart av mig att hoppa över eftersom det regnade och var ganska kallt.

Somnade vid 19 och sov 2 timmar innan jag vaknade av sms.. sen kunde jag inte somna om direkt men somnade ändå före 23 och sen sov jag till klockan ringde kl 04. Kändes som att den sömnen var välbehövd.. idag är det samma igen. Dubbelvakt på jobb och träning efter. Får se hur jag känner mig  till den.


Tänkte bara berätta att det ska regna 55 mm idag i Förde.

Det normala på hela juli i Gävle är 10 mm.
Eftersom jag inte bor i Gävle och borde jämföra med Förde så är den normala siffran för hela juli månad 125 mm.


Hurra!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag har inte fått nå regn på mig sen 12 juni, eller jo förresten, det kom en liten skur på 2 min 30 juni och en på 14 min 4 juli, men i övrigt sol och tokvarmt. Man blir blöt ändå, utan regn, om man säger så.

(Nej, det var inte på det sättet som du tänkte på som jag menade.)

2010-07-21 @ 16:34:35
Postat av: cissie

Precis så känner vi oxå. Vi har det mesta och önskar oss inget speciellt. Så en liten slant är perfekt. Sen blir vi iofs glad för annat oxå, men det är svårt att önska sig :-) Kul att du är på vår sida ;-)



Åå roligt att du kommer "hem". Då måste vi absolut ha en dejt. När kommer du??

Förresten så låter det som att du håller på att regna bort stackare. Här svettas vi bort :-p Men jag klagar inte!

kram

2010-07-21 @ 18:04:19
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha jag är för deprimerad för att tänka på sånt som du trodde att jag tänkte på! :)



Guess what! Idag öser regnet ner igen! :)

2010-07-22 @ 07:02:11
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0