ser fram emot lite ledigt..

Igår jobbade jag min fjärde dubbelvakt i sträck och jag känner att det börjar kännas i huvud, rygg och ben. Har ju inte orkat träna nått på dom här dagarna heller.. skulle nog behöva röra på mig lite.

Igår blev det till och med övertid på min 13 timmarsvakt..  1,5 timme extra. Skitväder!
Stressade till Coop efter jobb för att handla till fellesfrukosten idag.. och så var jag och hyrde film innan jag äntlign kom hem till Moa som lagat tacos.
Skönt att ha henne hemma igen! Vi klarade hålla oss vaken hela filmen båda två, såg senaste Varg Veum.
Tänkte ligga lite på spikmattan innan jag somnade men lyckades faktikst somna på den! Vaknade nån timme senare och rullade av.. ganska öm kan jag säga! :)

Stressade till och med i drömmarna.. Men nu är jag vaken och på jobb igen. Ser fram emot mina 14 dagars sjukmelding nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0