Sommarfesthelgen börjar

Då var det helgen vi sett fram emot länge då!
Fick besök igår..åka finbil och äta på peppes. Det gillas ;)

Sen slappade jag av med choklad och cola i soffan... försökte hålla mig från att somna tidigt, men det var lite svårt, så jag åkte till Martin och Geir och spelade Wii-golf. Måste säga att jag är en talang på det med ;)
Körde dom till Pikant.. och sen körde jag pantertanterna Moa, Stina och Julia.

När jag kom hem var klockan 12 och jag kände att det var dax att sova. Nu när jag fick sova så var jag inte alls lika trött...så somnade runt halv 2. Efter 2 kommer pantertanterna hem och jag vaknar igen.. Somnar om och så ringer telefonen vid halv 4 nånting..  Stackars Anita har magkramper och vill ha skjuts till akuten.
Kom hem tillbaka vid halv 6.. och SEN har jag sovit som en stock! :)

Nu är det  snart dax för företagstävlingar på stan.. och kl 16 börjar festen!
Ska bli kul att se Donkeyboy ikväll, även om inget kan slå Johannes och Ida Maria plus Dumdum boys förra året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0