Stavanger!!!!!!

Då var dagen äntligen här när det var dax att resa till Stavanger på Grand Slam!

Eftersom Tompa var tvungen att dra sig ur i sista sekund blev det en orolig och sömnlös natt för mig.. Funderade på om Asp skulle vilja åka ändå.. hur han skulle ta sig hit osv. 
Hjälpte inte att Sofia smsade kl 4 och skrev att hon höll på att dö. (Hon är mörkrädd och strömmen hade gått på jobbet, men det det lät mycket värre när man blir väckt av det mitt i natten) 

Men upp kom jag.. och packningen gick bra. Har bara glömt mobilladdare som det ser ut nu.
Iväg med bilen till Bergen.. och efter lite parkeringsproblem kunde jag ändå checka in precis i tid.

Landade i Stavanger vid 17.. men INGET BAGAGE! Anmälde det i disken och tog flygbussen ner till Geir som skulle checka in mig på hotellet. Sen gick jag och shoppade medan han var på tekniskt möte. Ett par skor, ett par jeans, två linnen, trosor och strumpor. Kan inte gärna gå ut och äta middag med mysbyxor. Räknar med att jag får pengar av försäkringsbolaget.

Hann hem och slappa lite innan vi skulle på sponsormiddag. Jättesnällt att jag fick vara med! Blev bjuden på en köttbit för 300 kr.. :) Jag blev ju lite glad när Björn Maaseide kom med. Coolt.. :)

Nu är det hotellfrukost och sen se på kvalande norskar. Geir spelar mot NZ kl 15.00. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0