inte lunginflammation iaf..

Ja, ryggontet har inte blivit bättre.. Det har mer gått över till rygg/under revbenen/lunga-ont. Å inte bara när jag rör mig, utan mer en molande värk hela tiden. Värre i vissa ställningar.

Så jag gick till doktorn.. lite rädd att det skulle vara lunginflammation. Men nej då.. Det var det inte. Ett hemskt stick i armen, och massa petanden på revbenen och han kom fram till att jag nog har en spricka eller brudd på revbenen. självklart kan man inte  göra nått åt det förutom och äta värktabletter och låta det gå över.

Är det nån som kan förklara för mig vad jag gjort för att få en spricka på revbenen????
Jag förstår verkligen inte.. har inte hostat, inte ramlat.. Styrketränat har jag gjort, men tror jag skulle märkt om jag gjorde illa mig?

Tycker det här är lite komiskt faktiskt :)  kanske borde dricka mer mjölk. Börjar redan bli gammal. :)


Kommentarer
Postat av: Soffling

darling, gammal blir man nar man paserar fargubbarnas grans (40 for att vara exakt)

2010-03-28 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0