tiden går fort när man har roligt

Helgen bara flög förbi och vi hade jättekul!

Lördagen laddades upp med hotellfrukost, och sen gick vi på stan mest hela dagen. Köpte en vårjacka eftersom man fick lite hopp om vår när man var där nere. :)
Trötta kom vi tillbaka till hotellet och började göra oss klara för fest. Fick inte komma på fest med dom andra Förde-människorna, så vi fick göra oss en egen fest på hotellrummet.
Hade med oss Emilias kompis Melanie, och det var kul att få friska upp engelskan lite. :)

Fick lite tips om var man skulle gå, och tyckte att beskrivningen "FIIIIIINA POJKAR" verkade ett bra val, så vi gick på Onkel Donalds. Det var helt klart rätt beskrivning, och vi hade jättekul. Lite synd att dansgolvet var överbefolkade med utländska killar som tyckte att det var helt okej att trycka upp ett finger mellan benen på mig. (Hade jag sett vem det var så hade han fått en stor smäll kan jag säga)
Jag har inget emot utlänningar i vanliga fall, men det irriterar mig att dom tror att dom har rätt att klänga och trycka sig emot folk hur som helst på dansgolvet. Lämna mig ifred tack! :)

Blev bjudna på champange av nå rika snubbar. Drack den även fast den var äcklig :) Vem säger nej till champange lixom? :)

Var tvungen att gå fram till en kille och fråga varför jag kände igen honom så väldigt och vi kom fram till att vi hade setts på beachcamp förra året. Tyvärr tog han det som att  jag var intresserad, så när han kom fram och sa att han kunde dumpa sin dejt för kvällen om jag ville gå hem så sa jag nej tack, och han blev jättesur. :)

Fick även leka hobby-psykolog till en okänd kille som ville ta livet av sig. Tror iallafall att jag hjälpte.. :)

Söndagen skulle jag åka till Linda på födelsedagskalas, men blev faktiskt lite lättad när hon smsade och sa att hon var sjuk så kalaset blev inställt. Jag var så bakfull, plus att jag kände att febern var tillbaka. Drack vatten, tog 2 tabletter och somnade om. Såå skönt. Vaknade 10.45 och insåg att det var en kvart kvar av hotellfrukosten bara så vi sprang ner och fick i oss lite mat.

Sen hann jag med ett kort besök hos syster innan hemfärden.

Niiiice helg i Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0