17 maj

Då var mitt andra 17 maj avklarat.. Hade kunnat vara bättre.

Trots att dagen innan var en söndag var vi på årets första grillfest hos Hugo på kvällen. God mat, rött vin och varannan vatten. Man skulle ju kunna tro att det är det perfekta receptet för en lyckad kväll. Det var det med! Om jag inte hade fortsatt med Mojito när vi kom ut..

Men vi hängde iallafall i pianobaren hela kvällen. Jag vet, det låter skittråkigt.. Men shit vad kul det var!
Kjetil Grodås var riktigt bra på att sjunga och spela. Massa bra låtar kunde han med. Även om jag inte kommer ihåg en enda nu. Ja det var ju det då.. blev lite för mycket att dricka. Tog mig iallafall upp för att se tåget.. och äta römmegröt. Sen gick jag i en dimma hem till lägenheten och sov ca 3 timmar till. Välbehövt!

Nu har jag rymt ifrån Norge för att säga hej till kära Gävle igen! :)
Några intensiva dagar med vänner, klippas, brännboll, grilla och gosa med bebisarna! Är hemma hos Maria nu och längtar redan till att vakna tidigt imorgon och få mysa ännu mer med lilla Leo. :)

Kanske ska sova så jag orkar? Ja.. bara se klart på Vampire diaries först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0