En fin frihelg!

Slutade redan klockan 11 i fredags.. så tog jag med Sofia och hälsade på Arild för att se på hans nyfödda tvillingar! Den ena var helt sjukt liten! :) Satt i över en timme med dom i famnen och kunde knappt slita mig därifrån!
Skulle ju haft bilder, men ska absolut ta med kameran nästa gång!

Sen var det bara hem och sova middag för att orka med kvällens bravader. Sofia väckte mig halv 5 och lagade hennes berömda "Heta räkor". Sååå gott!!! Efter en timme med sminkande och byte av kläder några gånger tog vi oss till Förde Hotell där Hugo och Terje hade födelsedagsfest. Från kl 20 var vi där.. och det var RIKTIGT kul, även fast jag inte var ett dugg taggad på att festa innan! Massa vänner och bra musik!



Lördag hade jag ont i huvudet precis hela dagen! Gjorde inte mycket annat än att ligga och se på serier och äta godis. Klockan 19 gav jag till slut upp mina principer om att inte äta värktabletter.. och en timme senare mådde jag mycket bättre!

Söndag vaknade vi pigga och glada och satte oss i bilen för att se när Eivind och Hayley tränade hundarna i jakt.
Mysigt att komma ut lite i naturen! Sen blev det tacos och film hemma... Kändes inte så roligt alls att gå upp 4 imorse.. Men men. Bara att bita ihop, på fredag får jag sova länge igen! :)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0