Hemmafru? :)

Fick en hel massa överskottsenergi igår så det var bara att utnyttja den!
Jobbade 5-11.. Åkte hem och åt mat och sov 2 timmar.
Sen storstädade jag lägenheten, och lagade lax och klyftpotatis.
Jag, Sofia och Geir satte oss vid matbordet och hade en social middag istället för att sitta vid tvn som vi brukar. Trevligt trevligt! :)

Sen tränade jag 1,5 timme.. och lämnade in filmer. Kom hem och hade fortfarande massa energi så jag började baka cupcakes! :) Den här gången blev det chokladcupcakes!

 

Dom blev inte så lyckade den här gången. Stora hål i några.. men ganska goda! Lite för sött kanske.

 


Kommentarer
Postat av: Eken

Värstaste husfru drömmen ;-) Karlarna lär ju stå på kö ;-)

2010-05-11 @ 14:58:11
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Petra

haha! ja exakt..... eller? :)

2010-05-11 @ 15:00:11
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Malin

Vikken söt :)

2010-05-11 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0