Yeesss

Idag får jag 10 polkachokladkakor! :) Bäst att jag bjuder lite på dom så jag inte blir fet :)

Väldigt soft vecka den här veckan.. ledig torsdag, 4 timmars jobb fredag och sen ledig lördag, söndag och måndag! :) Ska försöka passa på att spela så mycket beach som möjligt! Synd bara att det snöar här varje dag nu! KAN DET INTE TA SLUT NÅN GÅNG!??!

Snart är det den stora dagen i Norge.. 17 maj. Fast egentligen tror jag dom flesta längtar mer till den 16e. (En anledning att dricka massa alkohol.) Sen orkar dom inte gå och se på tåget ändå. :P  Vi ska iallafall ta på oss en klänning (det är tydligen ett måste om man inte har bunad) och se på tåget. Kanske äta en glass och en korv efteråt. Det måste man också.
Visste ni att Gilde säljer 16 miljoner korvar dagarna runt 17 maj?
Ganska sjuk siffra med tanke på att Gilde inte är det enda företaget som tillverkar korv, och det är ca 4 miljoner människor som bor i Norge.

Ladda för träning nu!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det så alltså? Att man borde ha klänning om man inte äger en bunad? Visste jag inte!! Men stämmer säkert! Är bäst att jag drar på mig nåt fint på måndag då när Filip ska gå med dagis i deras 17 maj tåg!! =)



kram!

2010-05-13 @ 15:19:45
URL: http://systertaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0