Borta bra men hemma bäst

Jag veeet att jag är dålig på att skriva. Men INGET händer ju.
Jag tycker att det blir lite för fjortis att skriva om Magnus hit och Magnus dit så då blir det inte så mycket alls istället. :)

I helgen har vi iallafall varit på östlandet och besökt Magnus bror med familj. Väldigt mysig familj med tre barn. Men shit vad sliten jag är! :)  För det första har jag varit småkrasslig, men att rusta hus och vara barnvakt tar på krafterna. :) Jag och Magnus är väldigt överrens om att vänta med familj.. Vi vill gärna vara nykära och ha tid för varandra.
Vi tog även en snabbtur till Oslo och åt lunch med Päris. :) Sååå gott att äta sushi, även om det inte var den bästa sushi jag ätit.

Nu är det 17 dagar kvar till vi åker till Thailand! Love it! Man uppskattar det så mycket mer när termometern är på minusskalan!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tell me about it! Här har det snöat vågrätt de senaste 8 timmarna och Thailand känns som ett helt ok alternativ till det.

Kul att du har det bra!



Du är förresten inte hemma i Gävle 11/12? Det händer förmodligen en liten grej här då. Inte värd att åka hem för men om du ändå är här vore det kul om du var med.

2010-11-09 @ 22:16:01
Postat av: Petra

Nej tyvärr då är jag i Thailand fortfarande! Kommer till Gävle 17-19 dec och har Magnus med mig, så då får du ha en lunch i tankarna. Vad händer den 11 då? :)

2010-11-10 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0