Arga Petra

Jag har varit så arg nu över helgen. Flera dagar känner jag att jag kokat över av anledningar som jag bara skulle ryckt på axlarna i vanliga fall. Är det nån som kan förstå varför det blir så ibland? Mens skulle man ju kunna tro.. men eftersom jag inte haft det på 3-4 år så är det inte så troligt att det är anledningen. Då borde jag ju vara på dåligt humör varje månad!?

Får hoppas att det gått över nu bara. Det är jobbigt att vara arg. Mycket jobbigare än att vara glad. :)

Helgen passerade utan att ha känts som helg. Fredag jobbade jag kväll, kom hem till dukat bord med tacos, sen somnade jag ganska direkt efter. Lördag jobb till 13.. sen sov jag några timmar för att orka gå på CC Cowboys på kvällen.  Var till Anita på fest och sen ut tidigt. Blev besviken på konserten.! Dom spelade nästan bara lugna låtar och det kändes avslaget. Men vi gick ner på träsket efter och dansade massa där istället så kvällen blev helt okej ändå.

Söndag upp och jobba.. åt supergod pizza och sen hem och sova.

Idag är det jättesynd om mig eftersom jag blivit förkyld. Inte så konstigt eftersom alla runt omkring mig är förkylda. Men jag kan verkligen inte vara hemma eftersom jag är enda tjejen på jobb nu. Får hoppas jag blir bättre fort. Imorse hostade jag så jag spydde flera gången. Till å med när jag låg på rygg i sängen. :(


Kommentarer
Postat av: cissi

pepp pepp

Inte vara sjuk nu. Hoppas du piggar på dig fort! och det är mkt roligare att vara glad, hoppas det arga har lagt sig. kraam

2010-09-13 @ 14:09:15
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Eken

Nä surPetra är inte å leka med ;-) hihi

2010-09-14 @ 08:37:59
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0