Förkyld men på bättre humör

eftersom jag är på bättre humör kan jag ju reta upp några andra. :)

Läste artikel på aftonbladet nu..  "Facebookbilden berättar vem du är"
Så är det en Julia Scott som kommenterat.. och hon kommenterar precis det jag alltid undrat. Varför har folk bild av sin bebis som profilbild??! Okej om man har en bild på sig och sitt barn. Men bara bebisen? Är det inte din facebook? Bebisen får väl skaffa en egen om det är så! :P

Eller som Julia Scott säger:
För, allvarligt, kan någon förklara detta för mig? Att man har en bild på sig själv och sitt barn må vara hänt, även om jag personligen inte tycker att den har något att göra i profilbilden – det är så jäkla mycket barnalbum ändå – men varför har folk profilbilder på bara sitt barn? Ja, du har gjort en unge som med lite tur är ganska söt, grattis. Den har inte där att göra. Och om jag försöker hitta någon med ett ganska vanligt namn är det helt hopplöst att gissa vem av tretton Saror som är mamma till en liten unge i randig body.

Kunde inte sagt det bättre själv!
Så därför hyllar jag dom få av mina vänner som vågar vara egna fast dom fått en bebis!
Sofie och Linda till exempel. (Tror det är bara dom, men förlåt om jag glömt nån) :)


Kommentarer
Postat av: Eken

Ähh! Jag behöver inte ha folk att hitta mig. jag har alla jag behöver där dom är ;-) Pööözz

2010-09-16 @ 12:39:36
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0