Hur ska det här gå?

Om 15 dagar åker jag till alanya och ska spela beach 7 dagar! Shiiit vad kul det ska bli!! :)
Har ett problem bara.. Jag har ju inte spelat nå volleyboll alls nästan! Kommer vara så dåligt tränad även fast jag går på gym 5 ggr i veckan! Idag tänkte jag att jag skulle testa att träna 2 ggr på en dag. Eftersom vi ska göra det i Alanya...

Intervallträning på löpband på morgonen. Det gick inte så bra som det brukar. Fick inte luft! :( Men tvingade mig igenom med lite mindre fart än jag brukar så jag fick träningen ändå.
Sen lugn cykelträning +mage rygg styrke på kvällen. Var så trött så jag skakade när jag skulle stretcha efter.

Hur ska det här gå? Det är ju ännu jobbigare att springa i sanden i värmen!!!

Styrke imorron, och vilodag söndag. Sen är jag ledig på måndag igen.. tror jag får ta ett dubbelpass då med! :)

Kommentarer
Postat av: Tompa

Bra jobbat där. Själv kör jag massa löpning nu så hoppas man hinner komma iaf lite form innan man ska iväg till värmen o ha det gott! :) Dom första 3 dgrna brukar man känna sig som en 80-åring när man vaknar. Ont överallt. :P

2011-04-15 @ 23:51:06
Postat av: Mirre

Tur att det är svalt och skönt där nere iaf! ;)

2011-04-16 @ 01:04:30
URL: http://mirrepirre.blogg.se/
Postat av: Sara L

go petra go petra, you can do it, you got it.... la la la la!!! Det kommer gà sà bra sà! njut bara;)

2011-04-16 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0