Lyx

Efter ett helt år med sjukt mycket jobb så har jag glömt bort hur det är att ha ledigt! Mina lediga dagar har jag nästan haft ångest för att jag inte vet vad jag ska hitta på.. Därför känns det extra bra att jag faktiskt känner att jag kan slappna av nu!
Jag ska jobba 10 timmar den här veckan. Idag och imorgon, sen åker vi till Sverige. Sen jobbar jag bara 2 dagar nästa vecka med, för att sen åka till Turkiet en vecka! :)

Igår sov jag middag 3 timmar..  och sen sov jag ändå 8 timmar inatt. Skönt! :)  Men, nu har jag slappat framför tvn hela morgonen, så jag tror att jag ska ta tag i städningen nu innan det är dax att träna. Börjar inte jobba förrän kl 15 idag. Man hinner med så mycket mer då! :)


Å så måste jag bara säga att det är grymt irriterande att ha ryckningar i stora lårmuskeln! Det ger sig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0