Närmar sig

Nu är det redan fredag eftermiddag. Sjukt vad tiden går fort! Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett flyg till Alanya. :) En vecka sol, bad och beach.. men samtidigt en vecka utan Magnus. Känner mig dum som reser utan honom men en vecka går fort!

Trots den otroligt sköna nya sängen vi har hemma så har jag sovit lite sådär den här veckan. Det är så mycket intriger och saker som har hänt. Av nån anledning så får jag alltid skulden, och jag tar åt mig allt för mycket. Ligger och funderar, vrider och vänder mig så jag blir helt knäpp.
Hoppas hjärnan blir så trött i Turkiet så jag inte orkar fundera! :)

Det här med packningen... Kan ni säga tre saker ni tycker att man absolut inte får glömma när man ska till Turkiet och spela beach? :)   behöver verkligen hjälp!


Kommentarer
Postat av: Kristin

nej nej nej! Tjena, Lisa har ju kört nån slags hardcore styrke typ 1 timma om dagen i 90 dagar. jisses, det här är en skit i rymden mot det. hihi Men det känns bra att eskalera i långsam takt så man itne får ångest när man ska iväg :-)



Nice med turiket!! Härligt. Hoppas du får superkul! Längtar till Åland jag :-P

2011-04-29 @ 18:29:04
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: cissi

Pass, pengar och bikini. resten kan du köpa där ;-)

ha en härlig resa

2011-04-30 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0