Nackspärr

I fredags började nacken värka lite när jag var och shoppade.. Men tänkte inte på det så mycket.
Lördag vaknade jag och kunde inte röra nacken alls. Men så har jag jobbat hela helgen med snälla kollegor som gjort allt för att jag ska röra nacken så lite som möjligt.

Måndag morgon ringde jag direkt till kiropraktorn och fick tid samma dag. Men så jobbade jag ändå ett kortpass på 5 timmar på kvällen. Kände att det kanske började släppa lite. Men neej då. Tisdag vaknar jag och det är ännu värre än det varit. Strålar ut i armar och upp i huvudet.. och är till och med illamående för att det gör så ont. Gick hem från jobb och fick en ny tid hos kiropraktorn. Han sa direkt att jag skulle sjukskrivas veckan ut. Så nu efter 3dje besöket hos kiropraktorn och massa vila är det äntligen lite bättre.

Måste ju bli frisk till julebordet på lördag! :)  Ser verkligen fram emot att gå på fest med alla fina kollegor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0