Sol och snö!

Okej.. Jag gillar inte snö! Men det är helt okej om det är lite snö i december! :)  Speciellt när solen skiner samtidigt.. Känns så mycket bättre än stormvädret med ösregn som varit senaste dagarna.

Idag var jag till kiropraktorn för fjärde gången den här veckan. Äntligen har dom fått bort alla låsningar, så nu sitter det bara i musklerna. Ingen knäckning alls idag.. men fick den ondaste massagen jag nånsin fått. Shit vad spänd jag är! Undra hur det kan bli så här dåligt utan att man gjort nått speciellt. Fick iallafall klartecken att träna lite idag. Cykla eller jogga lite lätt. Hurra! :)

Imorgon är det julebord! :D Längtar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, han är go =) Och det har löst sig i jul. Min chef fick plötsligt för sig i idag att jag skulle få ledigt!? Så nu kan jag och Filip vara hemma i Sverige i mellandagarna. Yees!!=)

2011-12-02 @ 23:18:54
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0