Thaibuffé och lussebullar

Idag var vi på thaibuffé som ett gäng ordnat för att samla in pengar till översvämmningsoffrena i Thailand. Magnus föräldrar var så snäll och bjöd oss, även fast dom inte kunde vara med själva.
Väldigt god mat, och kul att det var så mycket folk som kom!

Gick runt på stan och drömde mig bort idag. På tisdag kommer lönen! :)  Hittat en vinterjacka som jag inte fick köpa för Magnus. Jag fick önska mig den i julklapp istället!

Nu har jag lussebullar på jäsning. :) Ska bli spännande och se om det smakar saffran av dom.. tyckte inte att kryddorna luktade saffran alls..
Magnus sitter och ritar upp ett pepparkakshus som han ska bygga imorgon. Julmys på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0