Ekorren..

När jag körde till Fagernes i helgen hände en hemsk sak. Jag körde i ca 80 km/h när jag såg en ekorre springa över vägen längre fram. Väldigt söt var han! Jag saktade in lite men tänkte att han lätt skulle hinna över.
Bara det att ekorren STANNADE mitt i vägen! Han tittade på bilen, och sprang fram och tillbaka som att han inte visste vilken väg han skulle ta.
Jag BROMSADE allt vad jag kunde,  och när ekorren förstod att den inte skulle hinna så kröp han ihop som en boll. Jag skrek! Fick stopp på bilen precis över ekorren.. och började direkt titta mig omkring för att se om han sprang ut.
Men jag såg aldrig nån ekorre!!!! :'( Sen körde jag iväg sakta för och försökte se om den låg på vägen.. Men ingen ekorre där heller!!  Så nu är jag livrädd att den sitter under bilen nånstans. Men jag vågar inte titta efter!

Jag hoppas verkligen att den hann undan den lilla söta ekorren!! :(


Kommentarer
Postat av: Kristin

Exakt samma sak gjorde Peter häromdagen!

Så jag sa till honom att jaaaa.. tänk nu på ekorrens familj som sitter hemma och väntar på honom/henne. Som aldrig kommer hem. TACK SÅ JÄVLA MYCKET! fick jag till svar. hihihi

2011-02-21 @ 20:24:13
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0