Jobb jobb

Är inne i en tuff jobbperiod nu och tänker i stort sett bara på jobb och sova.
Hade lust att göra nått i helgen efter jobb.. men det blev bara träna, handla och sola solarium.. sen var jag helt slut.
Sov en timme innan jag ställde mig och lagade lasagne. (Som blev skitgod)

Den här veckan har jag jobbat 60 timmar, tränat 4 pass (2 styrke och 2 kondition) och sovit så mycket jag kunnat resten av tiden :)

I onsdags hade jag och Magnus varit tillsammans 5 månader.. och det är skrämmande vad mycket man kan bli beroende av en person på så kort tid. :)  <3

Jah..  så mycket mer har jag väl inte att berätta tyvärr..

Om 12 dagar åker vi till Åre, och om 53 dagar blir det Gävle/Söderhamn! Jippie!! :D




Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till dig och Magnus!! =)

2011-02-28 @ 20:31:02
URL: http://systertaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0