Helvetesnatt!

Kände redan igår när jag tränade att nått var fel.. Kände mig inte alls pigg i kroppen som jag brukar.
Kom hem, duschade och kände att jag var väldigt frusen. Klamrade mig fast på Magnus för att få värme, och han höll på att dö av värmeslag! :)

Kom i säng före kl 22.. och kände att hela kroppen började värka. Huden var öm och jag frös så jag skakade.
Låg och vred och vände och försökte sova, när grannarna plötsligt bestämde sig vid 23 att dom ville ha fest. Så klart satt dom flesta ute på balkongen och skrek och härjade, och högtalarna på högsta volym. Både jag och Magnus skulle upp kl 4, så när klockan blev över 12 och dom fortfarande inte slutat festa eller sänkt musiken började vi få panik. Till slut gick Magnus dit och plingade på, men det hörde dom så klart inte för den höga musiken! Så han gick helt enkelt in och stängde av den för dom. haha :)
Han som bodde där blev rädd och bad om ursäkt, men 10 minuter senare var musiken på igen.. inte mycket tystare än den varit innan. Fjortistjejerna satt fortfarande kvar ute och skrek också.. men vi stängde fönstret och kunde väl till slut somna efter 1 nån gång..

Vi kände oss lite gamla där som var tvungen att gå och klaga.. men herregud, natt till fredag och efter kl 12 kan man faktiskt tänka lite på andra när man bor så nära som vi gör.

Har så klart feber idag och är hemma från jobb.. :( 
Har egentligen inte tid, och det skapar massa problem på jobb nu.. Men jag behöver verkligen försöka bli frisk.
Ska försöka sova lite igen.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0