God mat

Igår lagade jag väldigt god mat!

Fullkornsbulgur kokat i grönsaksbuljong och blandat med ruccola, avocado, körsbärstomater och rödlök.
Till det hade vi kycklingfilé och mangosås. Mmmm vad gott det var! Mycket enkelt att göra.

Sen gjorde jag en rabarberpaj som jag inte var lika nöjd med.. Plus att jag var alldeles för mätt för att få i mig nått. Men Magnus åt och tyckte det var gott iaf! Han tycker iofs att allt är gott.. :)



Det blev bara en dag med sol. Inte så oväntat. Men kroppen verkar ha vant sig vid regn.. För igår gick det mycket bättre att spela beach igen! :) Jag, Andrine, Malene och Synnöve satte in en extra träning utan tränare. Spelade väldigt jämna matcher och det var skitkul! :)
Långa bollar med sjuka försvar. Sånt gillas! :)

Imorgon ledig, jobba tidigt på fredag, sen åker vi till Ålesund för att träffa fler ur Magnus släkt. Ska bli kul att komma iväg på nått igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0