Ledig dag

Idag har jag varit ledig hela dagen. Trodde inte att jag skulle sova så länge eftersom jag sovit så mycket middag igår.. Men jo då, sov till ca 10 ändå innan jag gick upp med Magnus och åt frukost.
När han åkte på jobb vid 12 satte jag mig i bikini på terassen och läste. Lite kallt när solen gick i moln, men annars var det väldigt skönt! Har till och med blivit lite röd idag!

Eftersom Magnus har ADHD så klarar han inte sitta still och sola.. så när han kom hem så började han olja in våra utemöbler. Då gick det inte längre att sitta ner.. så jag tänkte att jag skulle göra nått vettigt jag med.
Så här såg det ut....

 

Med mannens stövlar i storlek 43 satte jag igång att klippa gräsmattan som såg ut som en djungel. :)  Nu är den lite finare iallafall! Såg ut som en grönsak efteråt eftersom allt sprutade upp på hela mig.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0