Midsommar

När alla skriver på FB om sina midsommarplaner får jag en väldigt lust att åka hem. Allt låter så mysigt.
Men vid närmare eftertanke så har jag inte haft en bra midsommarafton sen jag var liten och vi hade 7kamp ute i farfars sommarstuga.
Det har alltid hänt nått dåligt på midsommarafton. Eller så har jag jobbat. Eller så har jag inte blivit bjuden på det där perfekta kalaset ute i skärgården.

Förra året var ganska mysigt. Sofia, Moa och jag i sommarklänningar och god mat. Men det var i Norge. :)

Jag ska jobba hela dagen imorgon..  Först tidig vakt här i Förde, sen kör jag direkt till Sandane och jobbar lite till där.
Så jag slipper tänka att jag borde varit i Sverige. Jag tjänar massa pengar istället! :P






Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 05:53:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0