Kiropraktorn!

Oops vad jag bloggar nu för tiden! :)

Men var till kiropraktorn i tisdags, och idag.. och är så otroligt glad! Har ju haft ont i över ett år nu i höften och ner i vänster ben. Vissa dagar värre än andra men nästan konstant ont. Naprapaten som jag gått till har testat allt han kunde men var till slut tvungen att säga att han inte klarade att komma på vad det är som gör att jag har ont.

Men Didriksen som jag var till nu hade direkt en förklaring på problemet. Så nu har han sträckt ut mig, tryckt på extremt onda punkter, och knäckt mig så det känns som att jag går av.

Jag har tydligen kraftig inflammation och nått fel på den här:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Iliopsoas

Efter första besöket blev jag yr, fick frossa och väldigt trött. Men det var tydligen bara bra, för det betydde att han satt igång feber och att inflammationen skulle bli bättre. Får se om det blir lika idag. Just nu ligger jag med is på ryggen och njuter av att vara ledig iallafall.

:) Tror det får bli lite greys anatomy och private practice nu!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ähh! Vilka kommentarer? Får ju knappt några :-P

Och personligen tycker jag det är väldigt trevligt att du bloggare oftare:-)

Själv har jag åkt på nån akut nervkläm i nacken så jag kan inte vrida huvudet varken åt höger eller bakåt :-/ Lite lätt drygt när man ska ta hand om två småbarn....

2011-03-26 @ 07:14:53
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0