Nackspärr

För dom som aldrig haft nackspärr kan jag berätta att ni ska vara glada.
Helt plötsligt kom den smygande.. Ont som faaan! Efter att ha plågat mig genom en dag på jobb tänkte jag att det säkert gått över när jag sovit.. Men nej då. Nästan lika låst på morgonen efter, så då blev det ett besök till kiropraktorn igen.

Han har ju varit och knäckt i min nedre rygg och töjt ut ljumskarna..  så när jag kom dit för nacken så blev han lite fundersam.

Jag: Jag tror att du har gjort nått i min nacke.
Kiropraktorn: Ja men jag har väl inte rört din nacke väl?
Jag: Nej, men det känns bra att ha nån att skylla på! :P

pang pang pang sa det så hade han rättat till nacken med. Han är dyr men effektiv den mannen.

Gör fortfarande lite ont.. men MYCKET bättre!  

Känns väldigt bra att jag ordnat med allt på jobbet nu så jag kan åka till Sverige i påsk och sen till Alanya utan att behöva oroa mig. Inte en enda semesterdag har jag tagit.. och då är jag borta 5 dagar i Sverige och 8 dagar alanya. Bra jobbat det! :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Näe... nackspärr är INTE kul. Min hänger ju kvar fortfarande tyvärr... :-/

Skönt att du blev bättre :-)

2011-04-01 @ 19:55:05
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag, du kan även ställa en frågestunden och bli länkad direkt:),vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-02 @ 10:40:14
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Ida

Härlig header :)

2011-04-02 @ 11:07:57
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kill över ögonen.. Ja du vet när man smeker lite i pannan och nära ögonen sådär. Då brukar bebisar bli trötta. Lura dom att blunda liksom :-)

2011-04-02 @ 12:29:55
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0