Day 4

Mer än halva tiden har gått nu i Alanya. 7 träningspass på 4 dagar gjorda och kroppen var så trött idag att jag hoppade över sista passet. Eller jag var egentligen med och värmde upp och gjorde några övningar tills jag insåg att benen var helt obrukbara! Eftersom jag ska spela turnering imorron kändes det bättre att vila mig lite till den.

Hade otrolig tur med vädret idag.. På vår första träning var det vindstilla och soligt. Precis när vi slutade och killarna  skulle börja så kom det stormvindar från havet och det blev väldigt kallt. Vi bestämde oss för att åka och vila på hotellet istället för att sitta där och frysa, och när vi sen kom tillbaka för andra träningspasset var det plötsligt sol och vindstilla igen. :) Stackars pojkar!

När vi kom hem från stranden så fick vi en glad överaskning på sängen! Städerskorna här är otrolit duktiga.. märks att dom faktiskt STÄDAR och inte bara bäddar sängen och sopar lite.

Fin va! :)

Imorgon är det allså dax för turnering! Första norgestouren för i år, och min andra nånsin.

Ska spela med en dansk tjej som varit i min träningsgrupp och det ska bli riktigt roligt! :) Har inga större förväntningar, men skulle vara roligt att vinna nån match iallafall! 13 lag är anmälda. Första match kl 11 imorgon så då får jag lite sovmorgon! Wiiii! :)

Suttit och väntat på att Magnus ska bli färdig på jobb så han kan ringa.. men nu är jag så trött att jag stupar. Godnatt folkens!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0