Day 7

Festen var väldigt lyckad! Mat, trevligt folk och galna danskar. Redan från första minuten hade dom drinklekar, danser och allt möjligt. Vi åkte bussar in till crazy horse och efter några drinkar till blev danskarna ännu mer crazy :)

Sista dagen på beachcamp i Alanya. Lite sista strandhäng, stress-shopping och sen en lååång resa!
Jag vaknade tidigt som vanligt.. sen kom en norsk tjej hem från bortamatch och vi åkte till stranden. Ganska tungt att ligga i värmen när man är bakfull.. men några dopp i det kalla vattnet hjälpte.

Nu är det redan söndag.. och jag sitter på flygplatsen i Oslo och väntar på att få komma hem. Det har varit en lång resa. 3 timmar bussresa, världens segaste incheck, och 4 timmar flyg. Kom hit kl 03 och funderade först på hotell eftersom det blev 11 timmars väntan till Fördeflyget. Men 1200 är det inte värt.. så jag hittade en plats på golvet som hade en lite mjukare matta. Jag var inte ensam om att sova där.. tror det var 5 andra som hittat samma "mjuka golv". Sov inte så långa stunder i sträck.. men känner mig ganska utvilad ändå. Drömde till och med lite.

Efter en raggardusch och tandborstning på toaletten känner jag mig som en ny människa.. och efter en god frukost så är jag absolut på bra humör och längtar hem som bara den! 

Skönt att ha min egen dator med så jag kan se på serier och få tiden att gå..  "Bara" 4 timmar kvar nu!! :)

Måste sammanfatta med att den här veckan har varit väldigt bra! Har fått nya vänner, kommit trea på en norgetour, fått massa träning och en fin solbränna! :) Summer, here I come! :)

Kommentarer
Postat av: mannen

Flink jente. Er veldig stolt av deg ettersom du klarer all den treninga når du har så vondt i kroppen til tider. Skal bli godt å få deg heim no. Er veldig tomt her uten deg.... Kyss!!!

2011-05-08 @ 10:35:12
Postat av: Sofi

Åååh, det låter härligt!

Passa på att njut nu för det finns risk att det kommer en tid när du inte kan planera hela tillvaron efter när och var det är beachtävlingar :-)Då gäller det att ha tagit vara på chansen när den fanns annars finns risk att man ångrar sig...

Kram och lycka till på touren i sommar!

2011-05-08 @ 23:20:21
Postat av: Sofi

Åååh, det låter härligt!

Passa på att njut nu för det finns risk att det kommer en tid när du inte kan planera hela tillvaron efter när och var det är beachtävlingar :-)Då gäller det att ha tagit vara på chansen när den fanns annars finns risk att man ångrar sig...

Kram och lycka till på touren i sommar!

2011-05-08 @ 23:21:23
Postat av: cissi

Låter lovely!! Kul att det blev så lyckat :-) sjysst att du grundat inför sommaren. Snart är det dags för en tripp för vår del, 9 Juni!!! längtar. Puss

2011-05-09 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0