Home sweet home!

Tänk vad skönt det är att vara borta och komma hem när man har nån som väntar på mig!

Söndagen när jag kom hem hade vi tänkt bara ligga i soffan, mysa och se film.. Men det var så fint väder att jag inte klarade av att ligga inne, så vi åkte först ut till Harald och Camilla och umgicks lite. Så mysigt att leka med Ingrid lite. Hon blir ju så mycket större varje gång man ser henne!



Sen blev det ett besök till Magnus föräldrar innan vi åkte hem och slappade lite.

Nu har jag snart jobbat dubbelt 2 dagar i sträck.. Är lite småsliten.. Men det är SÅ värt det eftersom jag fick ledigt för att åka till turkiet! :)

Kommentarer
Postat av: Mannen

2 søte jenter der ja :-)

2011-05-10 @ 19:27:50
Postat av: Sofia

Brunapa.

2011-05-12 @ 19:50:56
URL: http://soffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0