Berit

Idag har stormen Berit varit här för fullt! Det blåser, haglar och blixtrar/lynar.
Ganska skönt att stå nere på backen idag när man såg flygen komma ner. :)  Det är strömavbrott i halva stan med. Alla gatulys är döda och det känns väldigt mörkt och trist. Kom hem till strömabrott... i alla rum utom sovrummet!? Går det ens? Tur att min man elektroingenjören kommer hem snart. Jag har inte ens orkat se i säkringsskåpet. Tände en massa ljus istället.

Ikväll var det alltså nattöppet på stan.. så jag skyndade ner efter jobb. Har fixat iallafall 3 julklappar! Känns som att jag sparat en hel del pengar eftersom det var 20-30% rabatt på allt.  Men herregud vad folk!! Trodde inte att det bodde så här mycket folk här.. Tur att dom flesta började dra sig hemåt då när jag kom.

Är väl bäst att göra sig klar för att sova nu.. Upp tidigt imorgon igen för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0