Juluppehåll redan?

Det bästa med fredagskvällar och lördagar efter jobb är att komma hem och se på nya avsnitten av Greys och Private practice. Å så har dom redan gjort juluppehåll! Suck. Vad ska man nu se? Har börjat se Sons of anarchy, men då måste jag vänta på att Magnus ska vara med och se. Kanske ska börja se den andra nya.. Pan Am! Låter som att den kan vara lite tjejig..

Ikväll ska vi till Harald och Camilla och ha adventsmys. Vi jobbar ju hela dagen imorgon så då hinns det inte mysa nått. Det blir julfilm, glögg, julgodis och mat. :) Har köpt julebrus till dom, men jag funderar på om jag ska våga mig på min julmust som står i garderoben sen förra året.. Kan man dricka läsk som bäst-före-datum är augusti?

Förresten, nån som har tips på hur man gör för att bli av med nackspärr? Har knappt sovit nått inatt för att det smärtade i nacken varje gång jag råkade röra på mig. Har smörjt in med voltaren och tagit värktablett men det har inte blivit så mycket bättre av det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linda

Här har du en till... vaknade med nackspärr igår morse och kan knappt röra huvudet idag heller! Bläa..

2011-11-28 @ 08:18:36
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0