Mys

Magnus mamma har fyllt 60, så vi var där och fikade lite på eftermiddagen. Söta Ingrid var där, och det var första gången på hennes 1,5 år som hon frivilligt kom och satte sig med Magnus. :)  Hon är vanligtvis väldigt rädd för Magnus av nån anledning. Gissa om han myste! :)

Fick varm hjortronsylt till glassen. Så gott! Det bästa av allt är att jag fick med mig 2 burkar hem också. Tror jag måste äta pannkakor till veckan.

Nått annat som är otroligt skönt är att jag äntligen är tillbaka till min form som jag var i innan sommarferien och all sjukdom! Tog 80 kg i benböj utan problem! Kändes till och med väldigt lätt, så nästa gång ska jag höja! :) Nu ska jag bara hålla mig frisk, och försöka att träna några gånger när jag är hemma i jul med.

Ikväll blir det Twilight med Camilla. Har inga större förväntningar eftersom jag tyckte tvåan var ganska dålig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0