Bangkok

Hej! Har inte mojlighet att lagga ut bilder idag, men tankte det kunde vara bra med en uppdatering!

Sen sist har vi tagit oss fran Koh Samui till Koh Pangang. Koh Pangang ar mest kand for full moon partys. Pa senare tiden har det inte rackt med det, utan det har blivit half moon party, black moon party osv. Vi var inte sa intresserade av det sa vi valde en strand som lag ganska langt bort fran dom stranderna.
Jattefin strand! Vit sand, blatt vatten. Magnus var overlycklig eftersom det var bra snorkling dar.
Tyvarr hade vi inte sa bra vader dom tva dagarna nar vi skulle battra pa solbrannan. Varmt men mulet.. sa vi lag och slappade pa solstolarna och laste och sa bara. Tog massager och slappade.

Sen var vi tillbaka till Koh Samui for en natt for att hamta ut en tavla vi kopt till Tobbe, och sen gick flyget darifran tidigt tidigt pa morgonen.

Nu ar vi da i Bangkok. Vi har varit lite orolig for oversvammningen men alla har overtygat oss om att det inte ar nagra problem i stadskarnan.
Igar kom vi ganska tidigt sa vi borjade med att vila lite pa hotellrummet innan vi gav oss ut i shoppingdjungeln.
Vi bor supernara dom stora shoppinghusen. :)
Maste saga att vi hade en mycket bra dag med ALL YOU CAN EAT-sushi for 60 kr, shopping och till sist Pirates 4 pa bio. Forsta gangen jag ar pa 4DX bio! Stolar som ror sig, luft och vatten som sprutar osv. Och 3D glasogon sa klart.

Maste saga att jag ar valdigt nojd med den har resan sa har langt! Till skillnad fran forra aret ar jag har med nan som har samma intressen som jag. Jag kan vara glad istallet for att sura hela dagarna. Bio var for oss en perfekt avslutning pa en fredagskvall.. istallet for att kanna att man maste ga ut och festa.
Kanske blir en till film ikvall :)

Nu ska vi se om det finns na sevardigheter i omradet har som inte ar drabbat av oversvamning. Sen blir det val mer shopping tanker jag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0