Det här med vänner..

Vad viktigt det är! Har haft lite deprimerade perioder här i Førde ibland. Har känts som att jag är på andra sidan jordklotet från mina vänner där hemma. När Sofia och Moa flyttade var det hemskt jobbigt, även om jag haft Magnus som är världens bästa. Av nån anledning så har ju vissa slutat höra av sig efter att det kom barn med i bilden.

Men nu är det helt plötsligt mycket ljusare.. Har plöstligt ganska många tjejer att hänga med! :) Tjejkvällar hit och dit och plötsligt känns allt bättre! Imorgon är jag bjuden till Moa och Emma på mat och sen bio.

Förstår inte tjejer som isolerar sig med sina killar när dom blivit tillsammans..  Det är ju inte alls samma sak!

Tack alla ni som gör mitt liv ljusare. Både här och på telefon!  :)


Kommentarer
Postat av: Soffling

Sötnöt :) jag älskar telefon!!!

2011-10-13 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0