Vuxenpoäng

Nu när vi snart är minusmiljonärer var det dax att göra det enda rätta. Skriva sambokontrakt! :)
Känns skönt att ha det gjort. Blev ännu mer sugen på att flytta in nu kan jag säga!

På tisdag ska Magnus på första styrelsemötet för vår blivande bostadsförening. Jag hade gärna varit med om jag inte jobbat.. :(

Söndag idag, inge jobb och båda är hemma. Blir nog en storstädning nu innan jag ska träna lite. Sen ska jag laga kålpudding för första gången nånsin. Hoppas den blir lika god som mammas! :)


Kommentarer
Postat av: cissi

Å vad gott med kålpudding! Jag har inte vågat mig på att göra det själv än. är det lätt?

2011-10-09 @ 18:04:36
Postat av: Petra

Ja det var ganska lätt måste jag säga! Man måste ha en ganska stor stekpanna eller gryta bara.. Jag använde wokpannan :)



http://veckomatsedel.blogspot.com/2009/01/kalpudding.html

2011-10-09 @ 18:06:03
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0