Dåligt med uppdateringar

Jag blir så ledsen varje gång jag kommer in på min reader och det inte är nån som har uppdaterat sin blogg. Sen kom jag på att jag nog inte är så bra på att uppdatera jag heller.

Här har allt blivit som vanligt efter ferie och sjukdom. Jag jobbar, tränar, äter och sover. :) Men jag gillar det.
Vinten är på väg, det gillar jag INTE. 7 grader i morse.. Brrr! Tur att jag har massa roligt att se fram emot!

17 sept. Johann ska fira att han klarat ett år med hård träning och nyttig mat. Tycker han är supermodig som vågar dela med sig i tidningen om sin kamp! Imponerad också att han lyckats gått ner så mycket i vikt!

28 sept. Sofia kommer till stan! Å vad jag längtar! Ser fram emot en helg med fika, shopping, fest och annat roligt!

17 okt. Thailand!

Ledig helg.. ska se om Emma och Moa vill hitta på nått. Sen måste jag mysa extra med Magnus eftersom han ska på 10 dagars kurs! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0