Great

Vaknade upp tidigt som fan, som vanligt när jag druckit. Låg och försökte somna om i över en timme när jag gav upp kl 7 och tog upp datorn och såg på Vampire diaries. Less som tusan är jag också eftersom halsen gör ont, bihålorna och näsan helt täppta. Hur kan man gå från frisk till genomförkyld på 4 timmar?

Vet inte om jag borde haft mer kläder på fjällturen, eller om det bara var att jag träffade så mycket folk när jag var ute igår.

Festen var trevlig och det var väldigt kul att se alla igen. :) Blev ganska lugnt för min del.. och så gick jag hem ganska tidigt eftersom det var så dåligt med folk på träsket när vi kom dit.

Idag har jag bara hängt i soffan hela dagen. Sett 2 filmer och är inne på en tredje. Tobbe och Kristoffer är här och tvättar lite och gör mig sällskap. Fint att slippa vara ensam en bakis och förkyld söndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0