Resegalen! :)

Japp, om exakt tre veckor sitter vi på flyget till Thailand. Bara jag och Magnus på kärlekssemester. Ganska välförtjänt kan jag tycka eftersom jag jobbat 50 timmar extra den här månaden. Lite mer än en hel vecka extra. Men jag klagar inte.. Det blir massa pengar som vi kan shoppa, äta och göra utflykter för i Thailand!

Igår gjorde vi nått underbart galet. Bokade resa till New York och Island i mars!  Först tar vi 2 nätter på Island, innan vi flyger vidare mot United States of America och stannar där 8 nätter.
Jag, Magnus, Harald, Camilla och världens sötaste 1 åring Ingrid ska med på resan. Kommer bli så grymt bra!
Shopping, Broadway, Ground Zero och så massa massa mer. Kommer bli fullspäckade dagar känner jag. Känns otroligt kul att Magnus bror med familj följer med också. Camilla är lite mer shoppingvänlig än Magnus :P



Sen på Island ska vi iallafall til Blue lagoon och bada i heta källor! :)

 

Det bästa av allt är ju priset!! 3500 tur och retur till New York, inkl stopp på Island! Vem kan säga nej till det? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men guuud vad kul!! Det kommer ju bli helt underbart!! =) Vill också! Nu ska det målas lådor så vi får ihop till en Thailandsresa också! ;)



Förresten är det här nya bloggen!! =)

2011-09-27 @ 21:38:30
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0