Sol sol sol!

Gud vilken härlig dag det var igår, och samma ser det ut att bli idag! Klockan är inte ens 9 på morgonen och jag har fått på mig kläder för att gå ut och gå. Måste ta vara på solstrålarna!
Igår hade jag massa skolarbete att göra, så jag satte mig ute på terassen i solen. Blev ca 2 timmar plugg, innan Sofia kom och hängde med mig. Då blev det plötsligt lite svårt att koncentrera sig, så då pratade vi om allt och ingenting istället. Satt till och med i bikiniöverdel ett tag, men det blåste lite kallt.
Även fast jag smörjde in mig så har jag blivit solbränd i ansiktet och på armen. :)
Kl 17 var det beach, och vi fick dela planen med några juniorkillar så det blev paradise. Lite tråkigt med herrhöjd men gick bättre än väntat ändå.
Kom hem, pluggade en timme till och sen kom Magnus hem från jobb och jag fick äntligen lägga mig. Sliten efter en sjukt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0