Spännande!

Igår hade vi visning på lägenheten. Det var hela 5 st som skrivit upp sig på intresselista, så nu blir det spännande att se om det ramlar in nå bud! :)
Men herregud vad det tar på krafterna det här med att flytta! Först ska man fixa alt som man tänkt fixa i evigheter, sen måste man måla och "pusse opp" (vad det nu kan heta på svenska, haha). Efter det måste man tömma hela lägenheten på personliga ägodelar för att fotografen ska komma och ta bilder till annonsen. Inte det lättaste när man inte har nånstans att göra av det. Sen är det tillbaka med alla saker igen eftersom man måste ju leva i lägenheten också.
Å så kommer då visningen nån vecka efter, då ska allt UT igen, och hela lägenheten ska städas.
PUH vad glad jag är att det är gjort nu, jag hoppas att det inte blir nån mer visning. Igår när jag kom hem från jobb slängde jag mig i soffan och sa att nu tänker jag inte städa lägenheten förrän vi flyttar ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0