Fredag den 13e

Det är synd om mig! Har haft starka magsmärtor sen kl 10 idag..  Knappt kunnat stå upp. Samma punkt som vanligt fast mycket värre än det brukar vara.. :( Måste väl ta och ringa doktorn på måndag.

Igår kom jag igenom första kapitlet i min gigantiska Anatomi-bibel. Grundläggande kemi och fysik heter det. 43 sidor, och jag hann somna iallafall 4 ggr medan jag läste dom. Har en känsla av att jag läst hela, men inte förstått en skit. Men men.. Får hoppas att jag snappat upp nått iallafall.

I helgen ska jag läsa massa biokemi är det tänkt. Känner mig väldigt duktig! Måste ju passa på när jag är ledig från jobb.

Efter som magen är lite bättre ska jag testa att träna lite nu. Sen är det soffmys med pizza och film. God helg folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0