Island!

Då var vi framme på Island efter en lång resa.  Først 8 timmar med bil mitt i natten, nån timme på flygplatsen och sen 3 timmar flyg +45 minuter buss. Jag sov ingenting på ca 30 timmar. Det var ett trøtt gäng som kom fram på hotellet! Speciellt trøtt var stackars Magnus som hade 39 graders feber trots att han stoppat i sig tabletter hela resan. Stackarn, led verkligen med honom!
Ingrid var SÅÅ nøjd med julklappen hon fick av mig och Magnus! Den är kanon! Man kan dra henne på den, hon kan dra den själv och hon kan sitta och vila på den! Ingrid har varit jätteduktig hela resan. :)
När vi kom fram var det regn och storm, så vi tog på oss massa kläder och gick ut på stan før att äta lite bara. Det blev en Medelhavsrestaurang som var helt klart godkänd. Lite lite mat på tallriken bara! Magnus låg på hotellet däckad, så han fick nøja sig med Subway och en färskpressad smootie.
Jag är glad att jag tog med vinterjackan om kan jag säga! :)
Idag har vi då åkt på Golden Circle tour. HELT PERFEKT tur om man bara är här ett par dagar! Vi fick se Geysers, Gullfossen, Islandshästar, Thingvellir National Park och en krater.
Självklart dog min kamera mitt på dagen. Tredje gången det blir samma fel nu, så nu får dom ge mig en ny!
Fick några bilder iaf, och sen några med mobilen. Men Harald har en bra kamera som han tagit massa bilder med, så jag får låna dom sen. :)
Mer kommer sen. Tiden är ute.. KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristin N

Wow vilken natur!

2012-03-04 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0