Fel yrke!

Här är fullt upp med jobb och plugg. Två dagars kurs med förstehjälp och HLR. Har även köpt sjukepleiekläder eftersom vi måste ha det på oss imorgon, och HERREGUD vad jag har valt fel yrke! Här går man hela dagarna i en tung och varm uniform, medan sjuksköterskor trallar runt i världens skönaste mysdress typ. :) Avundsjuk!

Lön imorgon! Det firas med plugg och jobb. Å kanske nån god mat på kvällen?

Köpte jättefina spisestolar idag. 8 st, så nu kan vi ha massa besök! :)

Ni som tänkt hälsa på i sommar får gärna börja planera så att jag kan se till att vi har ledigt så mycket som möjligt då! Alla är välkomna så klart!  SOVA NUUUU..  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: cissi

Någon gång v. 29-30 kommer vi :-)

2012-05-12 @ 12:05:32
Postat av: Johanna

Vad fint att du skriver så om mysdressen, jag har inte ens tänkt på hur lyckligt lottad jag är :)

Måste du verkligen köpa kläderna själv?

2012-05-12 @ 21:29:48
Postat av: Petra

Jaa.. Fast dom kostade bara 65 kr, så jag överlever! :)

2012-05-12 @ 23:49:50
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0