Party igen

Perfekt dag igår.. :)   Först var vi i boulongen å spelade massa timmar. Jag å Asp vann dom 2 sista seten..VIKTIGT!! Sen att Anders å Lisa vann typ 8 set innan..det gör inget :P   Kul som fan var det iallafall! Sen hem å bada.. trodde aldrig att jag skulle komma igång och festa..  var nära att banga där. Tina som skulle ha festen för att hon fyllt år.. Hon låg ju hemma med magsjuka.. å så skulle inte Lisa å Anders med.. å Mirre är i Östhammar. kan det ens bli nån fest utan Mirre??! ;)
Men dte kunde det!!   Åkte till Camilla och drack ölen som en vänlig själ skänkt mig :) Efter en timme ringde anders å sa att han lurat med Lisa å att dom skulle komma... Wihoo!  Sen efter en timme till kom Woxlin å co..  Så det blev lite folk tillslut. Fått reda på att Camilla är ordningsfreak hahahaha. Men för att bevisa att hon inte var det kastade hon popcorn över golvet..något som hon mådde dåligt över hela kvällen sen :)

dansade hela kvällen allihopa. Mycket lyckat.

Fast bäst av allt var nog när ja pratade med världens knäppaste tjej när jag kom hem..  (Håller hennes namn helmligt för närvarande) ;)  Jag har mens.. å jag har inte rakat muffen.. men det vet inte han!!   hahahaahaha jag skrattade så jag trodde jag skulle dö!!!!!!!!!!!!!!

Idag är det beach igen!   Kristin har sovit här så vi ska va bakis ett tag till bara.. 


Kommentarer
Postat av: Mirre

Känns inge bra att du klarade festa utan mig, men nästa gång blir det dubbelt så kul! ;)

2007-05-20 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0