Dax för Oslo igen

Japp då var det dax att åka tillbaka till huvudstaden igen. Jobb två dagar sen arbetslöshet.

Annandagen och igår har varit perfekta dagar. Först finmiddag med Tom och Bjarte på annandagen. Pepparbiff och potatisgratäng. Det var HUR gott som helst. Det knullade i munnen som Strandlund skulle ha sagt :) Man är verkligen inte van med sån mat när man bor här. Landet där en grillad kyckling kostar 59 kr och ett paket korv 40.

Sen utgång på Förde Hotell.. det var helt okej, även om jag inte kände  så många. Dansade bugg med en kille efter att han tjatat i en timme. Jag sa till honom hela tiden att jag verkligen inte kan! Jag tror han förstod vad jag menade efter att han försökt. Han var inte så bra han heller iofs. Skulle snurra och snurra och snurra... blev ju helt yr!  :)

Låg i soffan å slappade länge å sen kom Johann och vi gjorde kyckling med pommes och bea. Mycket gott det med. Sen var det dax för fest igen. Träffade en vän och det slutade med att jag låg och pratade i telefon till halv 6 på natten. ;)

Tack för tipset Sofi, men jag måste nog ha en hel låt för att jag ska återfå min status :P

Kommentarer
Postat av: Sofi

Låg och pratade i telefon?!?

Jag är besviken...

2008-12-28 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0